יום ראשון, 31 ביולי 2011

איך להכין בקלות את הדמות האהובה על ילדיכם

החופש הגדול כאן....אין בי"ס, אין גנים וגם הקייטנות עוד רגע מסתיימות....
אז מה עושים עם הילדים (במסגרת הביתית והממוזגת...)?

יש לי רעיון מצוין! קל, כייפי ומתוק (למי שייבחר בעשייה המתוקה).
איך להכין את הדמויות האהובות עליהם ביותר - אכילות, מתוקות, או סתם מזכרת מהחופש הגדול!

לפני שנתחיל, אני רוצה להדגיש שאני לא מקבלת אחוזים מאף חברה, ואני משתפת
אתכם בגלל שאני בעצמי התלהבתי וקניתי את כל הערכות לבן הגדול שלי (או יותר נכון....לי).
אצלנו בבית נפוץ שהילדים שלי מחפשים אחרי דברים שקניתי "להם" ולא מבינים לאן זה נעלם...

אז נתחיל:

קיימים בחנויות הצעצועים מגוון
ערכות חמודות כאלה של בצק
צבעוני וריחני לילדים (לא אכיל!)
עם מכסי הטבעה - מיקי מאוס,
פו הדב, צעצוע של סיפר, נסיכות
ומכוניות.
ערכה של 4+1 ב-29.90 ש"ח.
בצומת ספרים גם קיים מארז
אחר של דרדסים.






מה צריך:
- מכסה הטבעה של דמות אהובה
- בצק סוכר/פלסטלינה/פימו (וכו'...ממליצה על משהו אכיל)
- סכין חד
- צבעי מאכל (לחומר אכיל) או טושים לחומרים אחרים


אני בוחרת היום להדגים את מיקי מאוס - האהוב על הבן שלי




זו אחת הקופסאות מערכת הנושא
של "מיקי מאוס"




זה רק המכסה עם מקום להטבעה



וזו התוצאה הסופית והמתוקה
(מאלה ששרדו את הבן שלי
והתחבאו גבוה על המדף...)




מאוד פשוט לעשייה:
1. הכינו כדור מהחומר שנבחר
2. ליחצו אותו כלפיי התבנית
    (השתדלו שלא יזוז כדי שלא יוצרו לכם כפל קווי מתאר בדמות).
    עם בצק סוכר אני משמנת מעט את האגודל כדי שהבצק לא יידבק אליה
    ואז קל ללחוץ בלי להזיז.















כרגע נוצר לכם עיגול (בערך) עם הדמות בתוכו.
יש אפשרות להשאיר את העיגול (ואולי רק לחתוך אותו בעזרת כוס
או משהו אחר שייראה עיגול סימטרי) ולעבור לשלב הצביעה,
או לחתוך את הדמות בעזרת סכין חדה (בזהירות! רצוי כאן את עזרת ההורים)
ורק אז לעבור לצביעה.















הצביעה, כאמור, בהתאם לחומר הנבחר.
מכיוון ומיקי שלי אכיל, צבעתי אותו בעזרת טושים אכילים.
יש למצוא אותם בחנויות מתמחות בעיצוב בצק סוכר.
אם החומר לא אכיל (למשל, פימו), ניתן לצבוע בטושים רגילים.
בכל מקרה, את הצביעה יש לבצע רק לאחר ייבוש מוחלט
(בצק סוכר - כ-24 שעות לאחר מכן).

והנה דוגמה של עוגה שקישטתי עם הדמויות המתוקות האלה בחזית שלה:





בהצלחה!

משריתוקה
www.sarituka.co.il

תגובה 1:

  1. ואו איזה דז'ה וו עשית לי עכשיו. נזכרתי בילדותי כשהייתי עושה בדיוק את אותן דמויות מהסרטים. אני אפילו זוכרת את הריח של החומרים ואת המרקם כשהם התקשו.

    השבמחק