יום רביעי, 11 ביולי 2012

עוגיות קיטי מתוקות-מתוקות


אחרי שני בנים מקסימים (טפו...טפ...טפו...) אני שמחה לשתף שחצי הריון עם בת כבר מאחוריי.

בתור מעריצת "הלו קיטי" בעצמי, עתידה של הפיצפונת כבר די צפוי....
מי שמכיר אותי, לא יופתע לדעת שאני כבר מתכננת איך ייראה שולחן המתוקים בבריתה,
שאני כבר קניתי לה את החליפה הראשונה (נחשו מה מצוייר עליה), ושאני יודעת איך יראה התיק שלה והמלתחה כולה....

מאז שחברה מוכשרת - "MISSPETEL" נתנה לי רעיון מתוק,
ניסיתי להתאפק...להשתלט על הדחפים...אבל - ללא הצלחה!!!

בסוף זה התפרץ!
הלכתי לסופר, נכנסתי למעבר שאני נמנעת ומתרחקת ממנו בכוח וניגשתי למדף האהוב עליי -
המדף של עוגיות האוריאו! מיספטל גילתה לי, שמעבר לטעם האלוהי של העוגיות האלה
(משוגעת על השילוב של מלוח ומתוק), יש גם אוריאו מצופים - גם בשוקולד לבן וגם בשוקולד חלב.
יש יותר מושחת מזה?!?!? (למזלי לא ידעתי על קיומם קודם, לצערי עכשיו אני יודעת...).

ועכשיו הגיע שלב העיצוב (בניסיון אחרון להציל את רוב החבילה מהדחפים ההריוניים שלי...).
הדפסתי על דף אכיל כמה תמונות של קיטי, ומהר מאוד הן מצאו עצמן על העוגיות המטריפות האלה.
מצרפת כאן כמה תמונות כדי להמחיש כמה קל זה להכין אותן לכל אירוע ובכל נושא.

אז מה צריך?
* חבילת עוגיות אוריאו מצופות (אני בחרתי בשוקולד לבן)
* דף מודפס עם הדמות האהובה (אפשר גם להדפיס את תמונת הילד/ה)
* מקלות סוכריה
* מספרי ציפורניים/חותכן עגול בקוטר העוגיה (4-5 ס"מ)
* מעט מים ומכחול נקי


מתחילים בהכנסת מקל הסוכריה לעוגיה, פשוט דוחפים אותו באמצע גובה הדופן (במילוי של העוגיה)
אין צורך לדחוף אותו עמוק מדי - הוא יחזיק מעמד מצוין ככה.

בשלב הבא גוזרים את ההדפסות באמצעות מספרי ציפורניים (אחרי שסימנתם את העיגול הרצוי),
או באמצעות חותכן עגול - מסירים את השקף מהנייר האכיל, לוחצים את החותכן למטה ומזיזים 
קדימה ואחורה (ולא בסיבוב) עד שההדפס מתנתק.


 מורחים מעט מים בעזרת המכחול על הצד השני של ההדפס (נזהרים לא להרטיב את ההדפס שלא
 יימרח) ומדביקים את ההדפס על העוגיה.


12 תגובות:

  1. מהממת!
    זה מקסים וההדרכה פשוטה וברורה.
    אין עליך :)

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. הי!
    איפה את מדפיסה דף אכיל?
    אני כרגע במהלך התארגנות ליום הולדת קיטי לביתי בת ה- 4....
    והרעיון הזה פשוט מקסים! ונראה גם פשוט יחסית לביצוע - אשמח לדעת איפה ניתן להדפיס דף כזה....
    אגב, תיזהרי מטירוף קיטי.... זה לא נגמר.....
    מורן

    השבמחק
    תשובות
    1. מורן, אני כבר עמוק ב"טירוף קיטי", אני יודעת שזה רק יחמיר אחרי הלידה....
      אפשר להכין קובץ JPG בבית של דף ועליו הרבה קיטיות כאלה מכל הסוגים, לגשת עם דיסק-און-קי לחנויות של מוצרי יומולדת/חד פעמי ולהדפיס שם במקום.
      אם תכתבי לי במייל פרטי מאיפה את, אוכל להפנות אותך לממות/אנשים שאני מכירה.
      info@sarituka.co.il

      מחק
  4. שמחה ש"גיליתי" אותך :)
    זה סופר יצירתי ומאדדדדדדדדדדד קל.
    כמו שלך יש שיגעון של קיטי, אז לי יש שיגעון של פו הדב וזאת שריטה מאד עמוקה אצלי.
    מאד אהבתי את רעיון העוגיות האלה - מקסים!

    השבמחק
  5. אהבתי את המתכון אבל יש תחליף לעוגיות אוראו למשהו פחות מתוק אולי? למרבה הפלא, הילדים שלי לא מתים על העוגיות האלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מכינה עוגיות חמאה ומדביקה עליהן.
      אם רוצים קנוי - אפשר לנסות להדביק על עוגיות "חיוכים" למינן, נראה לי שזה יעבוד.
      בהצלחה!!!

      מחק
    2. את התכון ואופן ההכנה לעוגיות חמאה שלי אפשר למצוא כאן, באתר שלי:
      http://www.sarituka.co.il/227943/%D7%A2%D7%95%D7%92%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%97%D7%9E%D7%90%D7%94-%D7%9C%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA

      מחק
  6. אחלה מתכון אשתתף את זה לחבריי בעבודה תודה.

    השבמחק