יום חמישי, 26 ביולי 2012

עוגיות הפתעה

או איך שהבן שלי קורא להן - עוגיות "מה שיוצא אני מרוצה!"



החופש הגדול כבר כאן...לגדול שלי נגמר הגן והוא לא בקייטנה....
סרט בקולנוע - בוצע!
קניון - בוצע!
משחקייה - בוצע!
בריכה - בוצע! בוצע! בוצע!
ים - בוצע! בוצע! בוצע! בוצע!

אני: "חמודי, בוא נישאר היום בבית, במזגן, ננוח קצת?...."
חמודי: "טוב אמא, אז נכין עוגיות 'מה שיוצא אני מרוצה', בסדר?"
אני: "רעיון מעולה!!!" (פירוש: גם מזגן, גם שקט כי הוא יהיה מרותק לתהליך, מה רע?)

מה צריך להכין?

בצק עוגיות חמאה פשוט ביותר, את המתכון תמצאו כאן
(רצוי כזה שהכנתם לפחות כשעה קודם לכן ונח במקרר)
"הפתעות" - סוכריות עדשים, מטבעות שוקולד שונים, סוכריות גומי, קוביות שוקולד וכו' וכו' וכו'....
תבנית מרופדת בנייר אפייה

מה צריך לעשות?

לבצוע כדור בגודל כדור פינג-פונג (פחות או יותר) מהבצק, לשטח אותו ל"פיתה" ביד,
למלא ב"הפתעה", לסגור חזרה לכדור ולהניח על תבנית האפייה




לאפות בתנור שחומם מאש ל-170 מעלות לכ-15 דקות.
שימו לב שאתם מוציאים את התבנית מהתנור כשהשוליים התחתונים של העוגיה זהובים,
אבל העוגיה עדיין לבנבנה מהרצוי.

לא נוגעים בעוגיות ונותנים להן לסיים את האפייה שלהן בתבנית החמה.
מחכים לצינון העוגיות על התבנית ומפזרים אבקת סוכר לרוב!!!

מקשטים צלחת הגשה ואוכלים בהנאה (רק אחרי האוכל!...)



בתיאבון!!!
 
משריתוקה
www.sarituka.co.il




6 תגובות:

  1. שרית, איזה רעיון כיפי. מיד רצה לעשות עם הבת שלי.

    השבמחק
  2. רעיון מקסים! בדיוק קולע לדברים שילדים אוהבים - להכין עוגיות ולגלות הפתעות...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!!! זה הרעיון שלו - הוא התחיל להכין אותן מגיל צעיר כשלא הייתה לא סבלנות לקרוץ צורות של עוגיות ולקשט בסוכריות, אז הוא פשוט החביא את הסוכריות בפנים ועשה כדור מהעוגיה...

      מחק