יום שישי, 13 ביוני 2014

טארטלטים ממולאים בגנאש שוקולד


עוד שם מפוצץ לקינוח בגרסת העצלנים, עם פשטות בהכנה של הרגע האחרון...
וזה בהתחשב שאתם כמוני, שומרים ב"מזווה" טארטלטים מוכנים מראש.
אני מאוד אוהבת וממליצה על אלה (אצלי תמיד יש במלאי גם מלוחים וגם מתוקים בכל הצורות ובכל הגדלים), מחיר - 30 ש"ח ברשת "פעמית סטור"


(חשוב לי לציין, לאור פניות שקיבלתי -
אני לא מקבלת טובות הנאה משום חברה שאני ממליצה על מוצריה,
אני ממליצה מכל הלב, רק על מוצרים שאני ממש אוהבת והתחברתי אליהם)

אז מה צריך?
2 חבילות טארטלטים מתוקים קטנים (סה"כ 48 יחידות)
300 גרם שוקולד מריר קצוץ
250 מ"ל שמנת מתוקה
1 כפית נס קפה
קמצוץ מלח
שקית זילוף

מכינים את הגנאש -
רצוי ערב קודם או לפחות 4 שעות לפני העבודה כדי שיספיק להתקרר ולהסמיך. אם קצרים בזמנים, אפשר להכניס למקפיא עם ערבוב מדי פעם לזירוז התהליך.
מכניסים לסיר את השוקולד, השמנת, הקפה והמלח.
מחממים על אש קטנה ומערבבים מדי פעם עד להמסת כל השוקולד. להיזהר שהשוקולד שבתחתית לא יישרף.
יש גם אפשרות ל"מתקדמים" שבינינו - להמיס על בן-מארי (קערה עם כל המצרכים הנ"ל מעל סיר עם מעט מים על אש בינונית).

לאחר שהגנאש כבר התקרר והסמיך מעט עד למרקם של חומוס, מעבירים אותו לשקית זילוף. גוזרים את השפיץ ליצירת חור קטן (עדיף להתחיל בקטן מדי, שאפשר להרחיב עם גזירה נוספת, מאשר להיפך...).
מסדרים את הטארטלטים על מגש להגשה ומזלפים את הגנאש לתוכם.



אפשר לסיים כאן, או לקשט אותם בסוכריות מזרה צבעוניות/אגוז לוז או אגוזי בראס (לוז מסוכרים וטחונים) כמו שאני עשיתי על חלקם.



שיהיה בהצלחה ובתיאבון!

משריתוקה
www.sarituka.co.il

2 תגובות:

  1. היי,
    אהבתי! פשוט ומוצלח ומתאים לעצלנית כמוני (וחסרת כישורי מטבח).
    אפשר, בבקשה, גם גרסה מלוחה? במה את ממלאה?

    תודה,
    אורלי

    השבמחק
  2. תודה!
    בגבינת שמנת בטעמים שונים...מוסיפה סלמון מעושן. או אפילו מערבבת גבנצ מגוררת עם מעט שמנת ותבלינים ומכניסה ל10 דקות לתנור...הכל הולך והכל טעים כי כל עוד המרכיבים טעימים אז 1+1=2 :)

    השבמחק